سفارش طراحی سایت بین المللی

محبوب ترین پست ها

طراحی سایت بین المللی

سفارش طراحی سایت بین المللی

برخی از مشاغل و حوزه‌های کاری مختلف با استفاده از وب‌سایت‌های بین‌المللی روال کاری خود را پیش می‌برند. بسیاری از این کسب‌وکارها که شامل مراکز تولیدی یا کارخانه‌ها می‌شوند با طراحی سایت بین المللی در چندین کشور مختلف دنیا سعی در برندسازی داشته و از این طریق نیز به درآمد و ثروت مد نظر خود می‌رسند. تنها افرادی که به‌عنوان تولیدکننده مشغول به فعالیت هستند احتیاج به این نوع طراحی سایت ندارند، بلکه هر یک از افرادی که می‌توانند خدماتی ارائه دهند که در سایر کشورها کاربردی به‌حساب می‌آید به طراحی سایت بین‌المللی احتیاج دارند. این نوع وب‌سایت‌ها به‌عنوان سایت دوزبانه یا چندزبانه نیز شناخته می‌شوند. در ادامه این مطلب از سایت افروز وب مطالب بیشتری در رابطه با طراحی سایت در دبی ، ترکیه و خارج از کشور بیان می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

طراحی اختصاصی سایرس هیتینگ در کانادا (وردپرس)
طراحی اختصاصی سایرس هیتینگ در کانادا (وردپرس)

‌مزیت‌های مهم طراحی وب‌سایت بین‌المللی چیست؟

زمانی که یک وب‌سایت بین‌المللی راه‌اندازی می‌کنید تعداد مشتریان شما به حد چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. چرا که مخاطبان تنها محدود به یک منطقه جغرافیایی نیستند و این گستردگی ارتباط باعث ایجاد درآمد خواهد شد. علاوه بر این مورد طراحی وب‌سایت اختصاصی بین‌المللی می‌تواند به زبان انگلیسی یا حتی چند زبان مختلف دیگر نیز انجام شود. این مورد در نهایت باعث برقراری ارتباط مخاطبین با شما خواهد شد.

برای آن دسته از کسب‌وکارهایی که به‌صورت بین‌المللی با دیگر کشورهای مختلف دنیا ارتباط دارند، طراحی یک وب‌سایت از نوع بین‌المللی می‌تواند مزیت فوق‌العاده منحصربه‌فردی محسوب شود. چرا که اولین و مهم‌ترین نقطه آشنایی دیگران با نوع کار حضور در عرصه دیجیتال مارکتینگ همین وب‌سایت است. این مورد حس ارزشمندبودن و اعتماد را در مخاطب ایجاد می‌کند. طراحی وب‌سایت بین‌المللی باعث شکل‌گیری ارتباط با سرعت و کیفیت بیشتری خواهد شد.

علاوه بر این مورد برای اینکه بتوانید وب‌سایت مدنظر را در موتورهای جستجوی کشورهای دیگر نیز نمایش داده و قابل‌دسترسی باشد، مهم‌ترین راهکار راه‌اندازی وب‌سایت بین‌المللی است. همچنین باید توسط دیگر کشورهای خارجی نیز دیده شوید که این امر یک سرآغاز مهم جهت انجام معامله‌های تجاری حائز اهمیت شما به‌حساب می‌آید.

طراحی اختصاصی سایت رستوران پونتوایکما اسپانیا (وردپرس)
طراحی اختصاصی سایت رستوران پونتوایکما اسپانیا (وردپرس)

در طراحی سایت بین المللی چه امکاناتی در نظر گرفته می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای بسیاری از کارفرمایان و متقاضیان دررابطه‌با طراحی سایت خارجی به وجود می‌آید این است که سایت چه امکاناتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و اصلاً دارای چه ویژگی‌هایی است. در ادامه سعی می‌کنیم این مطالب را به طور کامل بیان کنیم.

• خرید نام دامنه بین‌المللی

نام دامنه همان آدرس وب‌سایت مخصوص شما است که در حوزه کاری خود آن را انتخاب می‌کنید. المان‌های مختلف و منحصربه‌فردی برای گزینش و انتخاب نهایی این نام وجود دارد که مهم‌ترین آن شامل مختصر بودن و مرتبط با زمینه فعالیت شما است. خرید دامنه به‌صورت ملی و بین‌المللی امکان‌پذیر است. در حال حاضر از دامنه‌هایی همچون Com برای وب‌سایت‌های بین‌المللی استفاده می‌شوند.

• انتخاب و خریدهاست بین‌المللی

هاست به‌عنوان یک فضای میزبان در نظر گرفته شده که برای تمام وب‌سایت‌ها ضروری و تمام محتواهای مدنظر نیز در این بخش حفظ می‌شود. باتوجه‌به این موضوع که مشکلات متعددی برای هاست‌های داخلی وجود دارد، در پشت سر گذاشتن فرایند طراحی سایت خارجی تمام تلاش جهت استفاده از بهترین هاست‌های بین‌المللی به کار گرفته می‌شود.

• نصب پلاگین و افزونه‌های کاربردی

شما باید این امکان را در اختیار داشته باشید که از وب‌سایت بین‌المللی خود بالاترین بازدهی و کارایی موجود را دریافت نمایید. به همین دلیل نیز بسیاری از توسعه‌دهندگان پلاگین تمام سعی خود را به کار می‌گیرند تا افزونه‌های فوق‌العاده کاربردی و پیشرفته‌ای در زمینه‌های مختلف برنامه‌نویسی ارائه دهند تا امکان نصب و راه‌اندازی آن به‌صورت کاملاً ساده فراهم شود.

طراحی وب‌سایت بین‌المللی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

از ویژگی‌های مهم طراحی وب‌سایت بین‌المللی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

• سرعت بارگذاری مناسب

طبق تحقیقات انجام شده چنانچه وب‌سایت بین‌المللی شما در حین بارگذاری حداقل یک ثانیه تأخیر داشته باشد ۷ درصد از میزان فروش، ۱۱ درصد از بازدید صفحه و ۱۶ درصد از میزان رضایت مخاطبین خود را به‌طورکلی از دست خواهید داد. پس برای جلب رضایت مشتری‌های بین‌المللی خود سایت شما باید از سرعت بارگذاری مناسبی برخوردار باشد.

• طراحی سایت به‌صورت ریسپانسیو

یکی دیگر از نکات مهمی که در طراحی وب‌سایت بین‌المللی یا حتی داخلی باید به آن توجه بسیار زیادی صورت بگیرد این است که وب‌سایت را به‌صورت ریسپانسیو طراحی کنید. طراحی سایت ریسپانسیو به این معناست که تمام اجزای سایت باتوجه‌به تصویر صفحه‌نمایش تغییر پیدا می‌کند. به این صورت تمام مخاطبین شما چه با لپ‌تاپ یا گوشی همراه می‌توانند تمام عناصر موجود در سایت را بررسی و آن را دنبال کنند.

طراحی اختصاصی سایت شخصی مرجان حسینی کانادا (وردپرس)
طراحی اختصاصی سایت شخصی مرجان حسینی کانادا (وردپرس)

• داشتن درگاه ایمن

اگر قصد طراحی سایت خارج از کشور داشته باشید یا به‌طورکلی صاحب یک فروشگاه باشید و بخواهید تجارت بین‌المللی انجام دهید، سایت شما باید از امنیت کامل برخوردار باشد. یعنی طراحی آن به‌گونه‌ای صورت بگیرد که از تمام اطلاعات محرمانه موجود دررابطه‌با مشتریان به بهترین نحو ممکن محافظت کند. چرا که پس از هر خرید تراکنش بانکی صورت‌گرفته و در بسیاری از مواقع یک سری از اطلاعات مهم و شخصی مشتریان نیز دریافت می‌گردد که تمامی این‌ها باید به طور کامل مورد حفاظت قرار بگیرند.

• بهترین طراحی سایت بین‌المللی به کمک تیم حرفه‌ای افروز وب

همان‌طور که ملاحظه کردید دررابطه‌با طراحی سایت بین المللی مطالبی در اختیار شما قرار دادیم. در پایان باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که طراحی وب‌سایت بین‌المللی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و آن دسته از افرادی که می‌خواهند برای طراحی سایت در دبی یا طراحی سایت در ترکیه و دیگر کشورها اقدامات لازم را انجام دهند، می‌توانند طراحی سایت اختصاصی خود را از تمامی نقاط جهان از طریق مجموعه شناخته شده و معتبر افروز وب انجام دهند. مجموعه ما با برخورداری از سابقه بسیار بالا در این زمینه می‌تواند شما را دررابطه‌با طراحی وب‌سایت بین‌المللی به بهترین نحو ممکن راهنمایی کرده و این کار را نیز به‌صورت دقیق و حرفه‌ای برای شما انجام دهد. می‌توانید نمونه کارهای طراحی سایت اختصاصی بین‌المللی مجموعه افروز وب را در صفحه نمونه کارهای طراحی سایت مشاهده و مورد بررسی قرار دهید.

طراحی اختصاصی سایت بیت بلکس آلمان (لاراول)
طراحی اختصاصی سایت بیت بلکس آلمان (لاراول)
سؤالات متداول
قیمت طراحی سایت در دبی چگونه است؟

هزینه طراحی سایت در دبی یا هر کشور دیگری باتوجه‌به امکاناتی که به شما ارائه می‌دهند می‌تواند متفاوت از دیگری باشد. برای مطلع شدن از این موضوع پیشنهاد می‌دهیم که با مشاورین مجموعه افروز وب صحبت‌های لازم را انجام دهید.

اهمیت طراحی سایت بین المللی چیست؟

به کمک طراحی وب‌سایت بین‌المللی شما می‌توانید موفقیت بسیار مهم و حائز اهمیتی در بخش فروش و توسعه کسب‌وکار خود به وجود آورید.

ویژگی‌های مهم و حائز اهمیت طراحی وب‌سایت بین‌المللی کدام‌ها هستند؟

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد طراحی وب‌سایت بین‌المللی می‌توان به‌سرعت بارگذاری بالا، طراحی به‌صورت ریسپانسیو، درگاه ایمن و جلوه‌های بصری اشاره کرد.

نظرات خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.